روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232

روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232


بعلت قدردانی درقبال  همکاری خوب دفاتر با سازمان ثبت ، دفاتر اسناد سراسر کشور عملا تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند


اطلاعیه :خبر فوری

 اطلاعیه:                                                                                                                                                                                                                                                                    برابر هماهنگی بعمل آمده از کانون سردفتران فارس با اداره کل  ثبت اسناد فارس مقررگردید با توجه به اینکه اجرای ثبت آنی ناممکن گردیده است ،تقاضای تاخیر اجرای طرح تا سه ماه آینده را ارائه نمودند  دراین زمینه نامه نگاری مربوطه با سازمان ثبت تهران وکانون سردفتران مرکز صورت گرفته ومنتظر پاسخ می باشند .

منبع :مسئول کانون سردفتران فارس

تحصن بی سابقه

 باز هم به کرم سایت تابناک ...
ادامه مطلب ...

یک پیشنهاد

یک پیشنهاد :با توجه به این مسئله که سازمان ثبت نتوانست طرح ثبت آنی را اجرا کند پیشنهاد میگردد با کار کارشناسی واصولی نسبت به اصلاح طرح فوق بصورت غیر آن لاین اقدام کند .

بهتر است طرح فوق را با همکاری شرکت های نرم افزاری همچون پارس تیراژه و طلیعه وغیره که سالها در این زمینه فعالیت دارند اسناد تنظیمی دفترخانه ها را بصورت جزیره ای وارد سایت سازمان کرده بطوری که هر دفترخانه بدون اتلاف وقت و تنها با ارائه سی دی اطلاعات اسناد تنظیمی برروی برنامه مربوطه کلیه اطلاعات اسناد تنظیمی را به سازمان ارائه دهد .از محاسن این طرح

این است که نیازی به آنلاین بودن نیست و نیز سازمان ثبت اسناد وابسته و محتاج وزارت ارتباطات نمی باشد .اطلاعات ارائه شده در سامانه اوراق  با سی دی  ارائه  شده مطابقت دارد .

لذا اصولا چه دلیلی برای آن لاین بودن اسناد ثبتی وجود دارد .سازمان  ثبت اسناد در خصوص صدور اسناد تک برگی که برای هر کدام از آنها جدا از زمان حداقل یکماهه آن نتوانسته ان اسناد را  آن لاین کند ،باچه دلیل منطقی ثبت آن لاین را ضروری کرده که سردفتران ما بعنوان خانواده بزرگ حقوقدانان  که چه بسا بعضا از حقوقدانان بنام کشور هستند از اجرای این طرح ناموفق اطلاعاتی ندارند .

از دوستان وهمکاران عزیز در این خصوص نظرخواهی میگردد *

مشکلات ثبت آنی در استان کرمان


 

مشکلات ثبت آنی در استان کرمان

 سلام باتوجه به اطلاعات دریافت شده از دفاتر اسناد رسمی جنوب استان کرمان اغلب آنها نتوانسته ان هیگونه سندی به ثبت برسانند و همچنان مردم سردرگم و معطل میباشند.

ادامه مطلب ...

نظیم سند در ساعات غیر اداری تخلف و موجب افزایش آمار غیر واقعی میگردد.


تنظیم سند در ساعات غیر اداری تخلف و موجب افزایش آمار غیر واقعی میگردد.

با سلام .بنا به اطلاع حاصله از همکاران سراسر کشور تعداد کمی از دفاتر اسناد رسمی بخاطر آزمایش سیستم آنی و برای آنکه مطمئن شوند که آیا نقص از سیستم ثبت آنی است و یا اینکه دفتر خانه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دارد  تعدادی  از آنان بعلت بیخوابی ناشی از شغل سردفتری در اواخر شب و یا بعد از اذان صبح موفق به تنظیم اسناد  انگشت شماری شده اند.  آمار محدود سازمان ثبت هم بر اساس چنین اسنادی است.بقیه دفتر خانه ها که بنا به شا"ن نزول آیه ۲۸۲ سوره بقره تامین کننده بهداشت قضایی کشور میباشند ُ عملا " تعطیل بوده اند.همانطور که اگر مطب پزشکان تعطیل شود  مرگ و میرها و نقص عضوها از چند روز بعد بروز میکند ُُ عواقب تعطیلی دفاتر اسناد رسمی هم  وقتی مشخص میشود پرونده های ناشی از اعتماد مردم به اسناد عادی که توسط افراد بی اطلاع از مسائل حقوقی تنظیم شده اند  روی میز داد گاهها قرار بگیرد و پدر با پسر و شریک با شریک و زن و شوهر برای بریدن روابط پدر و فرزندی و شراکت و زوجیت تمامی مناسبات اجتماعی و اخلاقی را بر هم زنند. بنابر این تنظیم سند در ساعات غیر  اداری علاوه بر اینکه تخلف و دون شئون سردفتریست ُاین تصور را برای سازمان ثبت بوجود می آورد که سخت افزارها و نرم افزارهای برنامه ثبت آنی درست بوده و مشکل از ناحیه دفتر خانه هاست ( چنانکه گفتند!!!) البته شاید خواست خدا بر این بوده که چند روز مناسبات تجاری و حقوقی مردم دچار اختلال گردد شاید هم  مردم و هم مسئولان قدر دفاتر اسناد رسمی را بیشتر از پیش بدانند!!!

بنقل از سایت کانون کرمان

ثبت آنی و مشکلات حل نشدنی آن


ثبت آنی و مشکلات حل نشدنی آن

ثبت آنی و مشکلات حل نشدنی آن
علی رغم وعده های مسئولان ثبت مشکلات ثبت آنی حل نشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از پارسینه؛ با وجود گذر از روز پنجم شروع  طرح ثبت آنی اسناد  که طرح بسیار خام و آزموده نشده ای هست، همچنان مشکلات دفاتر اسناد رسمی و بالتبع آن مردم ، به قوت خود باقی است و متاسفانه مردم  همچنان در سردرگمی و نارضایتی بسر می برند.

 

علی رغم بیان رئیس اداره ثبت اسناد که عامل اصلی این نابسامانی را سخت افزار دفاتر می داند، در واقع زیرساخت ها و ناپختگی طرح و نقایص برنامه موجب بروز این مشکلات و ناهماهنی ها شده است.

 

بعضی دفاتر برای ثبت اسناد خود مجبور هستند تا پایان ساعت اداری منتظر بمانند و سپس به تنظیم و  ثبت اسناد اقدام کنند و یا در منازل خود به انجام کار بپردازند. اما باز هم بدلیل مشکلات سامانه موفق به گرفتن چاپ نهایی سند نمی شوند و سردرگمی ها همچنان باقیست و پاسخی قانع کننده و خبر از اقدامی اصلاحگرانه در این زمینه به گوش نمیرسد.

منبع کانون سردفتران

سازمان ثبت باید جوابگوی مطالبات مردم در دفترخانه و مشکلات بوجود آمده باشد ؟

چرخ صدور سند دیروز از حرکت ایستاد


 

چرخ صدور سند چهارروز است که  از حرکت ایستاده

ادامه مطلب ...