روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232

روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232

از صندوچه ذهن

ــ کسانی که امروز می‌گویند در برجام سودی نیست، همان کسانی هستند که دیروز می‌گفتند در تحریم‌ها زیانی نیست.
ــ جهان‌دیده‌ای می‌گفت: من نیمی از عمرم را در بیرون از ایران گذرانده‌ام. اگر از من بپرسید که مهم‌ترین فرق ایران با بسیاری از کشورهای دنیا چیست، می‌گویم: در کشورهایی که من دیده‌ام، ساعت هفت یعنی ساعت هفت. در ایران، ساعت هفت، از هشت شروع می‌شود.
ــ دولت یازدهم، دو فایدۀ بزرگ داشت: برجام و تلگرام.
ــ در جمع کردن زباله از طبیعت، لذتی است که در ریختن آن نیست.
ــ در واژگان سیاسی ایران، جای کلمۀ «بحران‌زی» خالی است. بحران‌زی(بر قیاس آب‌زی) یعنی سیاست‌مداری که حیاتش در بحران‌ و تنش است.
ــ  دین، آنگاه می‌تواند بر سیاست‌ تأثیر مثبت بگذارد که در آن دخالت نکند؛ مانند پدر و مادری که در کار فرزند بالغ و دانشمند خود دخالت نمی‌کنند، اما او را چنان تربیت کرده‌اند که در کار و زندگی‌اش، بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد. پس، دین یا دخالت می‌کند اما تأثیرگذار نیست، یا دخالت نمی‌کند، اما تأثیرگذار است.
ــ دخالت دین در سیاست، نام مستعار دخالت سیاست در دین است.

  ادامه مطلب ...

در دامگه حادثه

 تصویر اول خانواده حادثه دیده ای بود که برای امضا وکالتنامه ای جهت دریافت خسارت تصادف رانندگی به دفتر بنده مراجعه کرده بودند .همسر متوفی و دختر  خردسال با حالتی از حزن و اندوه وبا چشمانی اشکبار در حالی که از شدت جراحت عقب سواری ون جا داده بودند سند را امضا می کردند .ظاهرا حادثه یکماه پیش در جاده در اثر برخورد یک کشنده تریلر به خودرو سمندشان باعث فوت شوهر و پسر خردسالش شده بود .همان هایی که یکماه پیش حتی  تصور چنین بلایی را در ذهنشان  خطور نمی کرد و در کنار خانواده به خوشی  زندگی می کردند . در این گیر و دار  البته پدر شوهر گرامشان دعوای مهریه را می کرد که فرزندش قبلا به وی گفه که زنش مهریه را بخشیده .

ادامه مطلب ...