روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232

روزنوشته های دفتر اسناد رسمی 246شیراز

شیراز :میدان دفاع مقدس ابتدای سبیویه نبش اولین کوچه سمت راست روبروی خیابان شیشه گری تلفن07137364232

جنگ تمام عیار رسانه ای کانون سردفتران و دفتریاران با پلیس

بعد از نمایش تلویزیونی برنامه تهران ۲۰ در شبکه تهران، نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران واکنش نشان داد.

سپس در توضیحاتی به خبرگزاری ایسنا  به ۷۶٪ تهرانیهای شرکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه تهران ۲۰ اعتراض کرد.


از سوی دیگر، پس از درج گزارش خلاف واقع در روزنامه همشهری، روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، طی نامه ای مراتب اعتراض خود را اعلام نمود از روزنامه همشهری در خواست درج  پاسخ  کانون سردفتران و دفتریاران را نمود. اما متاسفانه روزنامه همشهری مبادرت به این کار نکرد و شکایت از روزنامه همشهری در دستور کار قرار گرفته است.

 نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران هم طی مصاحبه ای با ایرنا از منسوخ شدن تعویض پلاک سخن به میان اورد.

 رییس کانون سردفتران و دفتریاران هم در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر به اقدامات غیرقانونی صداوسیما اعتراض کرد و نایب رییس کانون سردفتران در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم  از رسانه ملی خواست تا در خصوص طرح تعویض پلاک از مردم نظر خواهی کند و بار دیگر نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران در گفتگو ایلنا از رسانه ملی می خواهد تا فرهنگ قانون گریزی را ترویج نکند.

اما در سوی دیگر میدان پلیس هم بیکار ننشسته است و در گزارشی کاملا جهت دار در خبرگزاری مهر  تحلیلهای عجیبی ارائه می دهد. در بخشی از این مصاحبه امده است«... قبل از تعویض پلاک تمامی پول بین خریدار و فروشنده رد و بدل می شود، گفت: وقتی افراد برای تعویض پلاک مراجعه می کنند یعنی اینکه تمامی پول میان این دو نفر رد و بدل شده است و مالک جدید پس از تعویض پلاک مشخص می شود و فروشنده با صدور پلاک دیگر مالک خودرو نیست به همین دلیل بدون گرفتن پول هیچگاه اقدام به تعویض پلاک نمی کند....» و همشهری آنلاین  گزارشی حرفه ای و به نفع پلیس اما با گوشه چشمی به دفاتر اسناد رسمی منتشر می کند.

رییس کانون در گفتگو با خبرگزاری فارس از تفسیر قانون توسط صداوسیما توسط پیامک انتقاد و کرد و بر اساس آخرین شنیده ها یکی از مسوولین راهور در نامه ای تفسیری از ماده ۲۹ ارائه داده است که در ان نیازی به تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی نیست.(البته خبر هنوز تایید نشده است)

برای فردا هم از سوی مشاور رسانه ای کانون چند مصاحبه برای انتشار در جراید و خبرگزاریها تدارک دیده شده است و  از ساعت ۳ مصاحبه رییس کانون با روزنامه اطلاعات آغاز می شود. 

 به هر حال واقعیتی است که جنگ تمام عیار رسانه ای آغاز شده است و انتظار است تا رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قاطع به میدان آید.

پلیس عزم خود را جزم کرده است تا تکلیف کار را یکسره نماید و از تمام زور پلیس بودن می خواهد استفاده نماید.

از روزنامه جام جم توقعی جز تخریب دفاتر اسناد رسمی و هماهنگی کامل با پلیس نیست. اما روزنامه همشهری، ارگان رسانه ای شهرداری تهران تحت نظارت سردار قالیباف باید متفاوت تز از اینها عمل کند. او برای ریاست جمهوری نه جایگاه محکمی دارد و نه پایگاهی لازم. همین اندک محبوبیت راهم خدشه دار کردن، از شخصی مثل او بعید به نظر می رسد.

هر چند این اقدامات به تنهایی کافی نیست، اما نشان می دهد در عرصه رسانه ای( جز رسانه ملی که واقعا ملی و متعلق به مردم است!) چیزی کم از پلیس ندارد و روابط عمومی کانون در حد بضاعت خود در عرصه رسانه ای (که بضاعت اندکی هم نیست) روزهای آرام و کم هزینه ای را در برابر پلیس پیش روی خود نخواهد داشت. 

اما توجه به اطلاعات شرکت رهگشا در ویکی پدیا جالب توجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.